ЖИТТЄВЕ КРЕДО: "Любити життя і цінувати кожну його хвилину. У книгах шукати істину, у людях – мудрість…"

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: "Відкрити у кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути"


Методична проблема:

"Формування національної свідомості та духовного світу школярів засобами мистецтва"

Моє завдання:

Зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу.

Свою роботу спрямувати на те, щоб кожен учень міг: оволодіти необхідними навичками з предметів художньо-естетичного циклу; поповнити знання у сферах, які цікаві йому і розкривають йому нові горизонти пізнання; розвинути свою самосвідомість як самостійної особистості і як члена колективу.

Зробити процес навчання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору.

Розвивати природжені здібності дітей на благо їх, на благо оточуючих їх людей, на благо миру


неділю, 23 листопада 2014 р.

Малюємо тварин поетапно



Малювати тварин — справа дуже захоплююча, хоча і не дуже проста. Адже тварини, на відміну від неживої натури, рухливі, а значить, вимагають особливих знань, підвищеної уважності, гарної пам'яті і твердої руки.
Звірі і птахи, риби і комахи... Всі вони дивно різні і всі по-своєму гарні! Монументальні і стрімкі, граціозні і незграбні, дуже небезпечні і абсолютно нешкідливі, ласкаві, добрі, смішні, забавні... Про характер і звички тварини часто можна здогадатися по його формі, але першому думку варто довіряти далеко не завжди. Ось, наприклад, ведмідь — пухнастий, наче плюшевий, телепень, а наздоганяє коня на короткій дистанції. Або їжачок з дитячих казок — добрий, їсть грибочки і яблучка, але насправді їжак — це маленький хижак. І тому, перш ніж приступити до зображення тварини, спробуйте поспостерігати за нею, вивчити її, так би мовити, основні характеристики і, звичайно ж, середовище проживання..

Ще в дитячому садку нас вчать, як малювати тварин. Саме через братів наших менших малюк краще осягає навколишній світ, вчиться розуміти добро, осягати досконалості форм, якими наповнена наша планета. Але в дитячих малюнка ніколи не виходить максимальна схожість між твариною і готовим малюнком.
Малюємо тварин поетапно
Для початку, перед самим зображення тварини на малюнку, потрібно прищепити  спостережливість. Необхідно підібрати в книзі або завантажити з інтернету наочне і якісне зображення тварини, яке ми хочемо зобразити. Нехай дитина протягом кількох хвилин поспостерігає і уважно вивчить малюнок. Підкажіть їй, на що потрібно було б звернути увагу: форму тіла, довжину ніг і шиї, форму голови, довжину хвоста і інші важливо дрібниці.
Якщо ви постійно будете так чинити, то  зможете дати відповідь на питання, як навчитися малювати тварин, кажучи, що необхідно поспостерігати за твариною. Добре розвинена спостережливість людини може зробити з звичайної дитини, яка спочатку не була схильна до мистецтва, талановитого художника.
Наступним кроком йде спрощення форм. Подумайте, який простий фігурою можна замінити ту чи іншу частину тіла і зберіть їх в одну картинку. Так ви розберете, як намалювати собаку або як намалювати коня. Наприклад, тулуб можна замінити овалом, циліндр використовувати для схематичного зображення ніг, трикутники стануть мордочкою. Просто зробіть все для того, щоб риси тварини збіглися з малюнком, який ви зображує.

Якщо ви не зробите начерк таким способом, то не зможете зрозуміти, як малювати тварин олівцем, а лише будете копіювати окремі частині, що не сприймаючи єдиного цілого. Якщо ж ви пройшли вищеописані етапи і почали переходити до опрацювання деталей, то проробили все правильно, і в кінцевому результаті у вас вийде малюнок, який схожий на оригінал.
Прорисуйте дрібні деталі: очі, форму вух, прорисуйте деталі з простих форм. Не забудьте про шерсть, вигин спини тварини, хвіст. Загалом, дивлячись на картинку-оригінал, спробуйте повторити і розібратися, як правильно малювати тварин у найдрібніших деталях.


















     

Немає коментарів:

Дописати коментар