Один імператор в далекій країні
Мистецтво любив над усе.
Мистецтвом, вважав, правлять боги й богині,
Воно ж людям радість несе.
А якось спитав в імператора тихо
Старий сивоусий Мудрець:
“Скажи мені, добра людино, на втіху,
Яке є найкращим з мистецтв?”
Всю ніч міркував імператор, а вранці
Він рішення мовить своє:
“Зібрати найкращих митців у палаці
Представити вміння своє!”
Зібрались найкращі митці звідусюди:
Художник, письменник, співак,
Музика виконує вільно етюди,
Танцює ансамбль гопак,
Актор декламує свої монологи –
Це ж кращі із кращих митців!
І їм не потрібна чужа допомога,
Тому що вони – фахівці.
“Не знаю, старий, – імператор промовив, –
Тут стільки життя і краси –
Танцюють, співають – немає такого,
Щоб кращим було за усі.”
“Так, гарно співають, танцюють прекрасно...
Я мову веду до чого.
Не був би митець той митцем першокласним,
Якби не навчили його.”
А там, де сидів сивоусий Мислитель,
Пройшов через парк навпростець
Самотній, старий та усміхнений вчитель,
Дивитись виставу мистецтв.
Мудрець перевів на учителя погляд.
У того – в усмішці печаль.
Тремтять зачаровано, просячи волі,
Щасливі сльозинки в очах.
“Ось так і мої десь розвіялись в світі, –
Подумав учитель собі. –
Будують будинки, вирощують квіти,
А я перший поштовх зробив.”
Мудрець повідомив, що варто ще жити
Дорослим, старим і малим
Допоки святеє мистецтво НАВЧИТИ
Існує на нашій землі!
|
Мистецтво – пошук прекрасного в буденному... Мистецтво — це витвір людського духу, що надихає до творчої праці.
Методична проблема:
"Формування національної свідомості та духовного світу школярів засобами мистецтва"
Моє завдання:
Зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу.
Свою роботу спрямувати на те, щоб кожен учень міг: оволодіти необхідними навичками з предметів художньо-естетичного циклу; поповнити знання у сферах, які цікаві йому і розкривають йому нові горизонти пізнання; розвинути свою самосвідомість як самостійної особистості і як члена колективу.
Зробити процес навчання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору.
Розвивати природжені здібності дітей на благо їх, на благо оточуючих їх людей, на благо миру…
Немає коментарів:
Дописати коментар