ЖИТТЄВЕ КРЕДО: "Любити життя і цінувати кожну його хвилину. У книгах шукати істину, у людях – мудрість…"

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: "Відкрити у кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути"


Методична проблема:

"Формування національної свідомості та духовного світу школярів засобами мистецтва"

Моє завдання:

Зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу.

Свою роботу спрямувати на те, щоб кожен учень міг: оволодіти необхідними навичками з предметів художньо-естетичного циклу; поповнити знання у сферах, які цікаві йому і розкривають йому нові горизонти пізнання; розвинути свою самосвідомість як самостійної особистості і як члена колективу.

Зробити процес навчання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору.

Розвивати природжені здібності дітей на благо їх, на благо оточуючих їх людей, на благо миру


неділю, 23 листопада 2014 р.

Загадки для використання на уроках образотворчого мистецтва


Є зелений, жовтий, сірий,
Є коричневий і білий…
Розмалюють папірці
Кольорові… 
(олівці)


Дерев’яний та довгенький,
хвостик в нього є маленький.
Як у фарби хвіст мочає —
все довкола розцвітає. 
(Пензлик)



У носатого Івана
Одежина дерев’яна.
Він у чистім полі ходить
І по ньому носом водить.
Не стрижений, не чесаний – 
Гострим ножем зетесаний.
(Олівець)



По папері він гуляє,
Різні речі зображає,
Гарний хлопець-молодець!
Хто це? Звісно ж, 
(олівець)



Дерев’яний та довгенький,
Маю носик я гостренький.
На білому слід лишаю,
Усіх діток потішаю.
(Олівець)



Я негарно написала,
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка,
Ця вертлява-буквоїдка.
(Гумка)


Довгі палички кругленькі –
Сині, жовті, червоненькі.
На папері походили,
Кольори свої лишили…
Звуться палички оці
Кольорові …
(Олівці)



Пензлик, аркуш та вода…
Де ж малюнок? От біда!
Що іще забув я взяти,
Щоб пейзаж намалювати?
(Фарби)




Довгі палички кругленькі –
Сині, жовті, червоненькі.
На папері походили,
Кольори свої лишили…
Звуться палички оці
Кольорові …
(Олівці)

Немає коментарів:

Дописати коментар